La service mecanicii rup masinile

la service

la service

Saptamana asta am fost la service cu masina mea, la un service de reprezentanta. Subiecte focus in articol:

  • la service mecanicii rup masinile
  • cum va protejati masinile

La service mecanicii rup masinile

Am fost la service sa fac o verificare la masina, si, dupa cum stiti eu stau cu masina acolo cat timp efectueaza mecanicii lucrarile. Si aici am cerut sa intru in service si am fost langa ei cat faceau verificarea. De ce fac asta? Pentru ca mecaanicul se va comporta mult mai bine cat timp stai langa el decat atunci cand nu esti acolo.

Dar asta se intampla la masina ta si nu la celelalte, asa cum o sa vedeti. Pe un elevator alaturat era un SUV al unei companii. SUV-ul venise sa faca o revizie din ce am dedus. Era al unei companii pentru ca avea numele companiei scris pe masina, Mecanicul care lucra la SUV trebuia sa-i schimbe uleiul. Unele masini au un scut de plastic, si pentru a ajunge la busonul de ulei trebuie sa dai acel scut jos. Acel scut e prins cu niste nituri din platic care se dau jos usor cu o scula speciala sau mai greu fara acea scula speciala (adica trebuie sa te chinui un pic, dar efortul nu e asa mare).

Mecanicul ala care lucra la masina a luat o surubelnita mecanica si un ciocan si a inceput sa le rupa pe toate. Nici macar 1 pocnit (asa se numesc chestiile alea de plastic) nu a incercat sa salveze. In mod normal pociturile se desfac si se refolosesc.

Bineinteles ca atuci cand punea scutul la loc trebuiecsa foloseasca alte pocnituri. In mod cert punea altele noi, iar pe alea noi le platea clientul. Asta daca nu se uita pe factura si nu facea scandal. Dar, in mod cert, fiind un SUV pozitionat mai sus si fiind al unui director probabil ca nu facea nimeni scandal.

Ce alta situatie am mai vazut stand prin service

La service, un alt service de data asta, am vazut cand un mecanic umplea rezervorul de adblue la o limuzina de lux. Si mai dadea si pe langa, ca nu e problema. Dupa care stergea cu carpa, si totul era ok. Ce e in neregula cu asta? Adblue e o substanta extrem de coroziva, iar daca ajunge pe caroserie, din greseala, e reomandat sa se spele cu multa, multa apa. E recomandat sa ai grija sa nu ajunga pe caroserie.

In timp vopseau se duce si masina incepe sa coredeze in zona rezervorului si nu stii de ce. Nu ai cum pentru ca nu stii ce au facut mecanicii aia la service.

Cum va protejati masinile

Recomandarea mea e sa stati langa masina cat timp se desfasoara operatiile de mentenanta. chiar daca nu stiti ce si cum mecanicii nu stiu asta. Si atunci vor avea retineri in a face chestii care nu sunt recomandate. Doar pentru ca sunteti voi acolo.

Daca ti-a placut articolul te invit sa-l citesti si pe urmatorul: Salonul auto Bucuresti

2 thoughts on “La service mecanicii rup masinile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *