A inceput constructia la pasarela supraterana peste DN1

A inceput constructia la pasarela supraterana de pe DN1, iar asta va provoca probleme in trafic. Subiecte focus in articol:

  • de ce se construieste pasarela supraterana peste DN1
  • ce promisiuni face constructorul

De ce construieste pasarela supraterana de pe DN1

Pentru cei care inca nu stiu, Romania va gazdui meciuri la Campnionatul European de fotbal din 2020. Vor fi gazduite 4 meciuri. Pentru asta Romania s-a angajat sa faca cumva ca traficul dinspre aeroport catre oras sa fie descongestionat. Cum metrou nu exista inca acolo asta era singura varinta posibila este sa lege Gara de Nord cu Aeroportul.

Gara de Nord este legata si acum cu aeroportul printr-un tren, dar calatorii sunt preluati de un autobuz din Otopeni si pusi sa treaca prin traficul de pe DN1. La ore de varf acest trafic este o nenorocire. Cu toti turistii care vor veni in Mai in Romania, daca nu se rezolva problema asta, traficul va fi un dezastru.

De aceea, de azi, a inceput constructia la pasarela supraterana. Pasarela, asa cum v-am spus va fi o legatura rapida intre Gara de nord si Aeroportul Otopeni. Cu trenurile! Asta inseamna viteza mare de deplasare si descongestionarea traficului. Asta e un beneficiu pentru noi toti cei care circulam zilnic pe DN1. Sunt convins ca odata cu realizarea acestei pasarele se va descongestiona traficul pe DN1 in anumite perioade.

Ce se va intampla insa pana atunci va fi un haos general pe DN1. Probabil ca ne vor astepta cateva luni de cosmar pentru ca in mod cert traficul va fi oprit si se va circula execrabil. Ne rugam doar ca periaoda asta sa nu tina mult, adica traficul sa nu fie oprit perioade lungi de timp.

Ce promisiuni face constructorul

La inceput de lucrare constructorul zice ca nu va deranja traficul pe DN1 si ca va construi preponderent noaptea. Deja 2 rute de acces catre aeroportul Otopeni au fost blocate, accesul facandu-se pe cele 2 rute ramase. Una de intrare si una d eiesire.

As vrea sa o vad si pe asta: un constructor car elucreaza noaptea ca sa nu deranjeze si construirea drumului asta in doar 7 luni. Dar sa speram ca lucrurile vor sta asa cum a promis constructorul.

Daca ti-a placut articolul te invit sa-l citesti si pe urmatorul: Ridicarea masinilor in Bucuresti

Lasă un comentariu