Bolt poate fi comandat in Londra cu 3 zile in avans, asta zic proprietarii aplicatiei. Ei zic ca se apropie sezonul rece si pentru a face fata solicitarilor in crestere au introdus aceasta facilitate. Probabil ca daca va avea succes in Londra se va extinde si in alte localitati.
Pentru a face rezervarea trebuie sa deschizi calendarul din aplicatie si sa iti alegi data si ora. Atat de simplu se poate face asta. Daca cumva te razgandesti poti sa anulezi rezervarea fauta cu 1 ora inainte de pick-up. Anularea e gratuita daca respecta regula de mai sus. Daca nu se respecta regula de mai sus anularea nu mai e gratuita si va fi taxata.
Din ce inteleg faciltatea asta va fi introdusa de luna aceasta in Londra. Ei au adaugat n urma cu ceva luni si facilitatea “Pet”, adica sa poti rezerva o cursa si sa-ti iei si animalul de companie in masina.
Bolt pare cea mai dinamica companie de ridesharing
Eu nu sunt un utilizator de astfel de servicii. Nu am comandat niciodata si probabil c anu voi comanda, motivul fiind acela ca eu nu am card de credit. Deci, nu pot folosi astfel de servicii. Dar, din ce vad, astia de la Bolt sunt destul de interesati in a adauga functionalitati noi aplicatiei.
Nu prea aud de Uber, concurentul lor direct, care sa fie atat de dinamic in a adauga functionalitati noi. Astfel de functionalitati vor atrage clienti noi, iar asta e bine pentru companie. de asemenea arata ca e o companie care e interesata de nevoile clientilor si vine in intampinarea lor. Faciltatile astea de a rezerva cursa in avans si “Pet” nu costa compania. Asta e misto la chestia asta, ca introduc functionalitati care nu geenereaza costuri suplimentare, dar genereaza valoare adaugata.
Daca vrei sa-ti optimizezic costurile si procesele logistice te sfatuiesc sa iti arunci un ochi aici: https://logistic-specialist.com/servicii-de-consultanta/