Din puncutl meu de vedere va fi o problema cu transportul in orase dupa 15 mai. Suntem in plina criza de Coronavirus si dupa 15 mai s eprevad relaxari.
De ce va fi o problema cu transportul in orase dupa 15 mai
Cand lumea se va intoarece la munca foarte multi vor alege transportul cu masinile personale. Asta pentru ca riscul de infectare cu covid va fi mult mai mic. Inainte de criza asta autoritatile ne spuneau sa folosim tranportul in comun. Acum astfel de recomandari nu vor mai putea fi facute. Si chiar daca vor fi facute astfel de recomandari cine are masina in mod cert nu le va lua in calcul.
Transportul in comun va trebui regandit pentru ca nu va face fata. Se estimeaza ca pentru a evita imbolnavirile trebuie ca autobuzele si metroul sa fie incarcate in jur de 12-15%. Pentru a prelua tot fluxul de calatori dintr-o zi normala ar trebui sa fie de 6 ori mai multe mijloace de transport in comun.
Va fi posibil asta? In mod cert nu.
Ce solutii sunt
Prima solutie e folosirea masiilor personale, dar asta va aglomera si mai mult traficul. Trotinetele electrice sau nu si bicicletele sunt o solutie. Atat timp cat nu ploua. Zilele ploioase erau un dezastru din punct de vedere trafic in Bucuresti inante de pandemie. Imi e greu sa-mi imaginez cum va fi acum
Deci, bicicletele si trotinetele pot fi solutii pe distanta scurta. Dar nu sunt suficciente pentru a rezolva problema. Dar ma astept ca vanzarea de bicilete si trotinete sa se mareasca in perioada urmatoare.
Alta solutie ar fi sa se pastreze munca de acasa (chiar sa devina obligatie pentru companii ca o anumita parte din angajati sa lucreze de acasa prin rotatie).
O alta solutie este sa se deschida in pasi domenii de activitate, asa cum intentioneaza guvernul deja sa faca.
In afara de astea eu nu mai vad alte solutii, dar chiar si aplicand solutiile astea e foarte posibil ca problema sa nu fie rezolvaat eficient.
Daca ti-a placut articolul te invit sa-l citesti si pe urmatorul: O armata de drone au creat un avion
Un comentariu la „Cum facem cu transportul dupa 15 mai”