Cum iti deplasezi masina cand ai pana de cauciuc

Daca ai pana la masina si nu ai roata de rezerva apare o problema majora: cum iti deplasezi masina cand ai pana de caucicu. Subiecte focus in artiol:

  • cum iti deplasezi masina cand ai pana de cauciuc
  • cat de utile sunt astfel de dispozitive

Cum iti deplasezi masina cand ai pana de cauciuc

Cum iti deplasezi masina cand ai pana de cauciuc este o problema destul de stringenta. Masinile fabricate in ultimii ani nu prea mai vin cu roata de rezerva. Am multe exemple de astfel de masini. Ele vin cu un chit de pana care te ajuta sa repari pana si sa ajungi pana la prima vulcanizare.

Proucatorii nu mai pun roti de rezerva din 2 motive principale:

  • reducerea greutatii. Reducerea greutatii masinilor este un obiectiv derivat din reducerea noxelor si a consumului de combustibil. Se doresc masini mai putin poluante si implicit mai putin consumatoare de combustibil;
  • marirea spatiului de depozitare. Se doreste marirea spatiului de depozitare din portbahaj si de aceea se renunta la roata de rezerva.

Daca nu ati avut o astfel de masina va spun ca e problema atunci cand ai pana de cauciuc. Pur si simplu nu mai poti pleca cu masina de pe loc. In situatia aia ai de ales intre a merge cu masina pe pana riscand sa deteriorezi anvelopa si janta sau a chema o platforma. Dar, platforma costa bani multi.

Mai exista o a 3-a varianta: sa ai un prieten cu masina, sa-l suni, sa vina sa-ti ia roata si sa se duca sa o vulcanizeze el. Dar asta nu merge in orice situatie.

Daca apare o problema apare si solutia la ea. Asta pentru ca sunt oameni inventivi care gasesc solutii. Oamenii astia au facut un dispozitiv care intra sub roata si te ajuta sa ajungi pana la prima vulcanizare.

Aveti mai jos un film care va prezinta o asfel de solutie:

Cat de utile sunt astfel de solutii

Aceste solutii sunt utile daca ai problema, daca nu o ai le cari dupa tine de pomana. Desigur ca exista solutia sa-ti iei roata de rezerva. Problema care apare e ca nu ai unde sa o pui sa nu te deranjeze. Asta pentru ca daca masina nu a fost prevazuta cu roata de rezerva nu are loc de roata. 1 singur dispozitiv din asta ocupa mai putin loc decat roata de rezrva. Asta e motivul pentru care dispozitivele astea au ceva sucees.

Daca ti-a placut articolul te invit sa-l citesti si pe urmatorul: Batalia service-uri asiguratori continua

Lasă un comentariu