Am auzit stirea asta la radio in urma cu cetava zile, iar acolo ni se spunea ca un astfel de terminal este foarte bun. Pentru ca marfurile pot fi trsferate foarte usor de pe comioane pe tren si invers. Si ca trasportul cu trenul e mai ieftin decat cel cu camioanele. Daca vom calcula pretul pe unitatea de produs e foarte clar ca transportul cu trenul e mai ieftin decat cel cu camioanul.
Cred ca e foarte clar pentru toata lumea ca transportul feroviar e mai curat si mai ieftin decat cel cu camionul. Cand zic mai curat ma refer la mediu. Transportul cu trenul e si mai ieftin si are costuri de asigurare mult mai mici. Sau asa ar trebui, pentru ca implica riscuri mult mai mici.
Terminalul multimodal de la Oradea ar fi bun daca am avea cai ferate
Nu stiu daca ati facut vreodata transport feroviar. Eu am facut prin 2009-2010 si era un cosmar logistic. La vreemea aia aduceam marfa cu trenul din tari din Europa. Din Germania preponderent. Trenul face 1 zi din Germania pana la granita cu Romania. Atat de bine mergea. Problema era ca de la intrarea in Romania pana la noi la depozit facea 7 zile pe putin.
Si cand ajugea in gara trebuia sa dai spaga pe la seful de gara sa-ti bage trenul la descarcat, sa te rogi de toata lumea si sa te duci cu saru-mana pe la toti de prin CFR din gara aia. Era un cosmar, cosmar care cred ca nu s-a rezolvat.
Deci, e bine cu terminalele astea multimodale, e bine ca transportul cu trenul e prietenos cu mediul, dar nu e de folosit in Romania. Pentru ca eu cred ca din 2099-210 nu prea s-a schimbat nimic la CFR. daca aveti voi noutati despre asta lasati informatiile un comentarii.
Cumpara pachetul complet de proceduri de transport, contractul de trasport si alte documente importante pentru orice companie: https://logistic-specialist.com/produs/pachet-transport-complet/