Mantra e o chestiune de meditatie. De obicei e un cuvant sau un sunet care repetat te duce intr-o stare de liniste. In articolul asta voi discuta depre urmatoarele:
- Ce e mantra afacerii
- Cum sa iti alegi mantra afacerii
Ce e mantra afacerii
Marea majoritate a facerilor au un slogan. De obicei acest slogan descrie pe scurt serviciile sau produsele voastre sau nevoia pe care afacerea voastra o rezolva.
Mantra afacerii e noul nivel la care trebuie sa treci. Ar trebui sa te gandesti la ceva care sa ramana in capul consumatorului. Cred ca ai si tu, la fel ca si mine, niste melodii care iti raman in cap. De fapt nu iti ramane in cap toata melodia ci doar un refren din ea care se repeta la nesfarsit. E ca si cum creierul tau nu se mai poate dezlipi ce acele sunete.
Dupa o perioada dispare, dar apar alte referene. Mantra afacerii se refera, de fapt, la o astfel de chestie. Nu e o mantra propriu zisa, dar a imprumutat denumirea asta pentru ca vrea, de fapt, sa creeze o dependenta mentala.
Asta a aparut de peste ocean, de la americanii care sunt specialisti in marketing. In america a aparut marketingul modern si tot acolo se pare ca se dezvolta noile concepte.
Cum sa iti alegi mantra afacerii
Asta e o sarcina care nu e usoara. Pentru ca daca o sa te gandesti la mantra afacerii tale o sa-ti apara in cap un slogan al afacerii, de fapt. Trebuie sa treci de pasul asta. Eu inca sunt aici, nu am reusit sa trec, dar ma atrenez.
Diferenta dintre ele este ca mantra ramane in cap si nu mai vrea sa iasa de acolo. De obicei cand o vei gasi iti vei da seama ca e mantra si nu slogan. E un exercitiu bun de facut pentru orice afacere, iar daca reusesti lasa un comentariu aici jos.
Daca ti-a placut articolul te invit sa-l citesti si pe rumatorul: Audi vrea sa fie verde