Michelin a achizitionat o firma de telematica Masternaut

Michelin a achizitionat Masternaut una dintre cele mai mari companii de fleet management si telematica din Europa. Subiecte focus ale articolului:

  • Care e scopul achizitiei Michelin
  • ce vor face cele 2 companii impreuna

Care e scopul achizitiei Michelin

Se pare ca in lume toata lumea cumpara pe toata lumea. Iar aici nu e vorba numai de pestii mari care ii inghit pe cei mici care sunt competitorii lor. Se pare ca unele companii care faceau business traditional achizitioneaza companii care au o legatura cu tehnologia.

Masternaut e o companie fondata in 1996 si, asa cum spuneam mai sus, este unul dintre cei mai mari jucatori pe zona de fleet telematics. Fleet telematics pentru cine nu stie sunt serviciile de monitorizare prin GPS a flotelor. La fel ca si alti competitori solutiile Masternaut permit sa fie urmarit comportamentul soferului la volan. In urma acestor analize se pot face corectii pentru a imbunatati performantele soferului.

Compania a declarata ca a fost de acord sa fie achizitionata de Michelin pentru ca in acest fel isi va accelera dezvoltarea. Cu ocazia acestei achizitii va avea aces mai usor si mai facil la mai multi clienti, asta e parerea mea. Producatorii si vanzatorii de anvelope au intrari pe la foarte multe companii mari de transport.

Ce vor face cele 2 companii impreuna

Pentru Michelin imi e clar ca afacut achizitia pentru a putea oferi clientilor sai o gama mai larga de servicii. De asemenea, va putea obtine o cota de piata mai mare avand acest avantaj competitv in fata concurentilor. In mod cert cele 2 companii vor continua sa dezvolte aplicatia de telematica si sa ofere si informatii suplimentare integrand in aplicatie softuri de management al anvelopelor.

Ambele companii au de castigat prin aceasta tranzactie, singurii care au de pierdut sunt concurentii lor.

Daca ti-a placut articolul iti recomand sa-l citesti si pe urmatorul: TuSimple – camioane autonome care valoreaza 1 miliard de dolari

Lasă un comentariu