Pozitia ghiocelului sau ce se mai intampla in Romania

Pozitia ghiocelului este cultivata in Romania la orice nivel. Se mai cheama si „capul plecat sabia nu-l taie”. Subiecte focus in articol:

  • pozitia ghiocelului sau ce se mai intampla in Romania
  • ce spune asta despre noi

Pozitia ghiocelului sau ce se mai intampla in Romania

Recent a aparut un conflict intre ministerul transporturilor si constructorului spaniol al unui tronson de autostrada. Autostrada care nici macar nu e data in folosinta a inceput sa se crape. Si pentru ca constructorul nu poate da vina pe nimic ar trebui sa o repare pe banii lui. Pana acum se dadea vina pe vibratii, pe alte chestii din astea greu dovedibile si usor interpretabile. In urma scandalului asta guvernul spaniol cheama ambasadorul Romaniei la explicatii. Cu alte cuvinte sa-i dea cateva dupa ceafa ca sa se linisteasca.

Ma intreb daca ambasadorul se va duce. Ma intreb daca Romania a chemat vreodata ambasadori ai altor state pe fondul unor probleme pecare le au firmele romanesti in alte state. Probabil ca nu. Si ma gandesc ca chiar daca ar fi vrut probabil l-ar fi chemat pe ambasadorul Republicii Moldova pentur ca pe altii nu si-ar fi permis. SI asta ca sa bea impreuna un vin bun. Si in cativa ani probabil ca nici pe ambasadorul republicii Moldova nu-l va mai chema ca va sti ca nu va veni.

Avionul aterizeaza cu frana de mana trasa

Pe de alta parte s-a dat publicitatii raportul cu privire la explozia anvelopelor de la avionul Tarom care a aterizat in iulie pe Otopeni. Dupa cum stiti la aterizare i-au explodat anvelopele. Concluzia e fulminanata: la aterizare era frana de mana trasa la avion. Adica, cumva, in timpul zborului, frana de parcare a fost activata si au aterizat cu ea asa activata. Asta a dus la explozia rotilor. Cum s-a activat frana de parcare? Pai nu se poate spune ci doar sunt supozitii. Ba ca au activat-o pilotii cu cotul, ba stuardezele cand au adus ceai si au pus tava peste butonul de activare etc.

Bravo Tarom, bravo piloti de avion profesionisti! Ma intreb oare daca avionele alea nu au si ele un mator in bord, ca la masini, ca sa-ti zica ca esti cu frana de mana trasa. De asemenea, ma intreb daca concluzia asta nu e cumva mai „usoara” decat faptul ca s0a defectat ceva pentru ca aeronava era veche si cauciucurile proaste. Doar ma intreb!

Ce spune asta despre noi

Pozitia ghiocelului spune multe despre noi. Spune ca suntem dispusi la compromisuri. In orice conditii si in orice imprejurari. Adica „ciocul mic si joc de glezne” ca asa e mai usor si nu mai trebuie sa dai din coate asa rau. Si te si pui bine cu „boierii”. Totul spre binele poprului roman care plateste greselile facute de el, dar si greselile facute de altii. Avem de unde, nu?

Daca ti-a placut articoolul te invit sa-l citesti si pe urmatorul: Traficul din Bucuresti – se termina distractia

Lasă un comentariu