Cred ca stiti ca in perioada 10-20 octombrie are loc salonul auto Bucuresti. Sambata am fost si eu in vizita. Subiecte focus in articol:
- Salonul auto Bucuresti – cateva impresii
- de ce se fasiie de la an la an
Salonul auto Bucuresti – cateva impresii
Impresia mea generala este ca salonul auto Bucuresti se fisiie din ce in ce mai tare pe masura ce anii trec. Am fost cam in fiecare an si in fiecare an am avut senzatia ca am dat banii de pomana. Anul asta au fost multi producatori care nu au fost prezenti. Tot grupul Renault a lipsit cu desavarsire, adica Dacia, Renault si Nissan. De asemenena Porche a lipsit cu desavarsire, Adica VW, Audi, Porche si ce mai au ei. A fost totusi un dealer Skoda si Seat acolo cu ceva modele.
Dar, asa cum va spuneam, senzatia a fost ca am dat banii de pomana. Mi-au atras atentia cateva chestii interesante:
- un Opel Corsa care era la pretul de 8300 de euro cu tot cu TVA. Si era o masina noua, e adevarat, mdelul vechi. Adica de curand Opel a focut un nou Corsa, iar modelul anterior era la pretul asta. La Opel e ceva nornal sa “incalece” modelele;
- Un Volvo S90 care era la un super pret, in jur de 52.000 de euro. Un pret bun pentru o astfel de masina.
- Toyota Land Cruiser se putea cumpara la oferta la 48.000 de euro. Land Cruiser e o masina misto, dar care are ceva probleme (are probleme la suspensia activa si la plasticele din interior care scartiie). De fapt, masinile Toyota nu mai sunt ce erau odata.
- Un model de Skoda Superb care era mai scump ca un Audi A4, adica in jur de 52.000 de euro.
Unele oferte chiar daca par oferte nu prea sunt oferte. De exemplu: la Fiat 500 afisau niste oferte pe acolo, adica masini pe la 14.000 de euro, iar acum 3 saptamani cand am fost sa intreb de o astfel de masina erau in jur de 12-13.000 de euro. Cu ceva negocieri scoteai o masina dotata pe la 11.500 de euro.
De ce se fisiie de la an la an
Din cauza lipsei expozantilor, e parerea mea. Din punctul meu de vedere oamenii astia care organizeaza si care vor sa ia bani si de expozanti si de la vizitatori sunt cam hapsani. Sunt convins ca niste producatori nu au venit pentru ca si-au facut niste calcule si nu le ieseau cifrele.
Probabil ca se vindeau metri patrati la preturi prea mari, iar vanzarile pe timpul salonului auto bucuresti nu erau asa extraordinare. Stiu ca un moment dar Tiriac Auto bana in mod constant expozitia si nu venea, dar organizau ei separat. De cateva editii se pare ca grupul Renault baneaza in mod constant. Anul asta nici Porche nu a fost prezent cu nici-un model. Cu toate astea puteai vedea modele Audi la altii (firme de leasing sau tunnning). Lipsa expozantilor duce la lipsa vizitatorilor si, la un moment dat se va inchide. Sincer, nu ii inteleg pe organizatori de ce nu lasa intrarea libera pentru ca sunt convins ca banii dati de expozanti le ajunge pentru costuri si pentru profit.
Daca ti-a placut articolul t einvit sa-l citesti si pe urmatorul: Aglomeratie la fantana Miorita – prostie sau comoditate
Un comentariu la „Salonul auto Bucuresti”