Tesla Semi Truck va avea probleme de omologare

Nu stiu daca stiti, dar cred ca stiti deja, ca Tesla a facut un camion electric numit Semi. Acest camion e foarte posibil sa aiba probleme de omologare in diferite tari datorita dimensiunilor exterioare. In foarte multe tari latima maxima acceptata pentru camioane e de 2.5 metri. Tesla Semi are 2.55 metri latime.

In multe tari europene latimea asta depaseste latimea maxima admisa si e posibil ca asta sa puna probleme cu vanzarea Tasla Semi. In Australia citeam ca aveau aceiasi problema, dar s-a modificat legea acceptand latimi maxime de 2.55 metri. Asta pentru a permite Tesla sa vanda camioanele lor in Australia.

Tesla Semi truck are probleme cu latimea

Nu stiu daca va dati seama, dar a modifica legile unei tari (aici nu e vorba doar de o tara ci de mai multe pentru ca probabil asta vor face si altele) e o dovada de mare influenta. A face asta la nivel mondial e o chestie de extrem de mare influenta. Cred ca am mai spus si cu alte ocazii: ceea ce a facut Musk si Tesla spectaculos este ca au reusit sa modifice in 10-12 ani legislatiile multor tari pentru a sustine vanzarea de masini electrice pe teritoriul lor. Adica tarile sa acirde subventii cetatenilor.

Iar asta nu este neaparat din cazua faptului ca aceste masini sunt verzi pentru ca nu prea sunt. Exista niste studii prin Germania care pun ca masinile diesel cu motoare de 2,2 litri capacitate cilindrica sunt mai verzi decat cele electrice. Studiile au fost facute intre un Meredes C220d si o Tesla model 3.

Cel mai probabil ca lumea se va alinia si va accepta modificarea legislatiei astfel incat Tesla Semi sa nu aiba probleme atunci cand vrea sa intre in anumite tari.

Cumpara Procedura de Receptie si Verificare Marfa: https://logistic-specialist.com/produs/procedura-receptie-si-verificare-marfa/

Lasă un comentariu